مصاحبه آرشیو خبر ها
غیبت پیرلو تاثیر گذار است

غیبت پیرلو تاثیر گذار است

فورینو ستاره ی اسبق باشگاه یوونتوسکه طی سال های 1969 تا 1984 در یوونتوس عضویت داشت امروز در مصاحبه ای در مورد شرایط تیم تورینی گفت:

"تمدید قرارداد ویدال خبر بسیار خوبی برای یوونتوس و هواداران است. ویدال عشق خود را به بانوی پیر و لباس سیاه و سفید آن ثابت کرده است. او خرید بسیار خوبی از سوی مدیریت بوده است و سال ها همراه با کونته پرچم دار یوونتوس خواهد بود. ویدال هنوز می تواند بهتر شود،او نقش مهمی در بازی یوونتوس دارد."

وی در مورد پیرلو گفت:
غیبتِ او بسیار تاثیر گذار است اما مطمئناً یوونتوس از پسِ آن بر خواهد آمد. باید دید کونته چه تغییری در تاکتیک یوونتوس ایجاد خواهد کرد. تمدید قرارداد پیرلو از اهداف مدیران یوونتوس است، اما شخصاً در دوره ای رشد کردم که همه ی بازیکنان برای تیم مهم بودند، اما هیچکس ضروری نبود. قصد ندارم شایستگیِ پیرلو و یوونتوس را زیر سوال ببرم و این وضعیتی هست که آنها حل کردن آن را بررسی خواهند کرد.

یورنته ؟
در ابتدای فصل تعجب برانگیز بود که چرا کونته از او کم استفاده می کند. کونته در قدم به قدم وارد کردن او به بازی بسیار خوب عمل کرد، یورنته اکنون تداوم خوبی دارد و نتایج اولیه بسیار مثبت هستند. او در آینده هم برای خط حمله ی یوونتوس ضروری خواهد بود.

یوونتوس در بازار نقل و انتقالات ژانویه؟
بدیهی است که هر تیمی می تواند بهتر شود اما فکر نمی کنم که باید به تیمی توصیه بکنم که همیشه ثابت کرده که کار خود را بلد است. تاریخ یوونتوس می گوید که بیانکونری ها همیشه تیم بسیار خوبی را بسته اند و این دفعه نیز چه در ژانویه و چه در تابستان اینگونه خواهد بود.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: